woensdag 3 oktober 2007

Vanalles en nog wat...

Hier nog een laatste update voor we onze tweede trip buiten Windsor maken...Vrijdagmiddag vertrekken we met een huurauto naar Hillsdale om Thanksgiving te vieren met de ouders van Leigh (een andere graduate student hier in Human Kinetics, en tevens ook de lover van ons Bieke). We mogen ons verwachten aan kalkoen (veeeel kalkoen), stuffing, pattatenstoemp, sausjes, desserts... En dat van vrijdag tot maandag!!! We zullen niet twijfelen... Hier twee fotootjes van waar we zullen verblijven (en ja je ziet het goed, een hot-tub buiten!!).




Verder hebben we van nabij kennis kunnen maken met de skunks (stinkdieren). Ze zien er mooi uit, gewoon een eekhoorn in het groot en dan in het zwart met wit gekleurd... Maar mannekes, die hun geur is onuitstaanbaar!!! Er ligt er al een paar dagen eentje dood op straat en als de wind in onze richting blaast, moeten we de ramen sluiten omdat die beesten ENORM stinken!!! Bij Ben van mijn klas was de hond bespoten door zo'n beest... Hebben ze dat hondje een bad van tomatensaus moeten geven om de geur te minderen...



Ik heb trouwens mijn eerste paper moeten maken en heb een B+ gekregen, we zijn dus goed op weg... Mijn Engelse zinnen zijn niet zo gecompliceerd als die van mijn klasgenoten, maar de leerkracht verstaat me toch dus dat is al iets :) Nog een opmerking voor de apothekers onder ons midden: heb een sinusitis en ben in de supermarkt (ja je leest het goed) Sinutab gaan halen. Is dat normaal dat daar geen bijsluiter bij zit? Ik dacht dat dat iets algemeen verplicht was over de hele wereld... Raar! Gewoon al raar dat je in de supermarkt, naast de tandpasta en de oorstokjes een ganse 'rajon' met medicijnen hebt...

Nog 1 laatste ding: Grey's anatomy is hier een echte hype! Vorige week donderdag is er hier een nieuw seizoen van start gegaan en echt iedereen kijkt er naar... Elke donderdag gaan ze bij iemand anders thuis kijken en morgen zijn wij aan de beurt... Aangezien noch ik, Manu of Bieke echt geinteresseerd zijn in de Gay's anatomy show, organiseren wij voor de andere niet-gay's een uno & scrabble avond (met een pilsje natuurlijk).

Geen opmerkingen: