zondag 23 maart 2008

St Patrick's day

Op 17 maart (vorige maandag) werd in de ganse wereld St Patrick's day gevierd. Dit is de Ierse nationale feestdag alsook van de Canadese provincies Newfoundland en Labrador. Omdat deze feestdag dit jaar op maandag viel werd er eigenlijk een gans weekend gevierd. Nu hier is dit eigenlijk een van de hoogdagen. Iedereen is dan zowat 'Irish for one day' en dit omdat het natuurlijk een mooie uitvlucht is om te drinken. Vooral de Irish pub O'Ryans in de stad is dan the place to be. Vanaf 11 uur mogen de pubs hier bier schenken maar als je om 9 uur niet in de rij staat, mag je het vergeten en geraak je de rest van de dag niet binnen.
Wij verkozen om de overr
ompeling te vermijden en vierden zaterdagavond St Patty's day in the Scottish club of Windsor. Er stonden een ganse avond dans- en muziekoptredens op het programma en een medestudent van Inge had ons meegevraagd (zij was een van de danseressen). De Guinness van het vat was mooi meegenomen.






Inge en Sarah







Volgend weekend is het weer voetballen geblazen. Ik ga mee met de mannenploeg van Caboto om een indoortornooi te spelen in de buurt van de Niagarawatervallen. Nu Inge haar trainer heeft mij al verwittigd dat...ze redelijk slecht zijn. Maar aangezien ik mijn jeugdopleiding bij FC Huldenberg gekregen heb, ben ik het wel gewoon om te verliezen :-).

Aan iedereen een "Zaalik Paasen en biedaankt foor die bloemen" gewenst!

Groetjes,

Inge & Manu

Geen opmerkingen: