vrijdag 21 september 2007

Bart Kaell en de Kakkers

Graag zouden we een oproep doen. Zoals ge kunt zien, zitten we met serieus kale plaatsen op onze witte muur en ge ziet ook dat er al wat witte verf afgegaan is door posters, kaders, enz...van de vorige huurders. Omdat we beperkt waren qua bagage hebben we zelf niet zo veel kunnen meedoen maar zouden we dit toch graag opgevuld zien.
Dus...hebt ge foto's, posters van Bart Kaell (Damske heeft er nog liggen), attributen van de Kakkers, namaakvagina's, enz... thuis te veel liggen, stuur ze maar op naar het adres dat ge hier links op de pagina vindt. De postcode (N9B 2T4) niet vergeten want anders bestaat de kans dat het niet aankomt. Ook ons Bieke zou graag wat Chippendales aan hare muur hangen (naaktfoto van Neerijse United bvb.)

Manu heeft ondertussen zijn eerste drie werkdagen achter de rug. Wat een freaks zijn dat hier allemaal. Ten eerste men heeft hier twee kleedkamers (allez kamers waar ge uwe frak kunt omhoog hangen): één voor de rokers en één voor de niet-rokers...Ik ben dus supervisor van 4 personen (voorlopig nog maar twee want er heeft juist weer iemand ontslag genomen), mijn eerste taak van de dag is controleren of iedereen de dag voordien op tijd ingelogd was op zijn telefoontoestel (alhoewel zij niet zo heel veel aan de telefoon hangen), dat ze maar een kwartier pauze hebben genomen in de voormiddag, niet langer dan één uur geluncht hebben en niet meer dan een kwartier genomen hebben in de namiddag. Freaky! Vanaf minuut één te laat moet ik dat noteren in een spreadsheet, vanaf 15min te laat, wordt er een rapport opgemaakt (tenzij men een goede reden heeft). Soort van Big Brother dus. Ma bon het werk naast dit alles is wel interessant, heel veel dagelijkse rapporten maken en de probleemgevallen oplossen (ga jullie de details besparen). De reden waarom er zoveel mensen komen en gaan is omdat het huidige bedrijf (Dialogue Management Group) hun contract is kwijtgespeeld aan Confygus. Dwz dat die nieuwe groep het personeel overneemt vanaf 21 oktober maar het is heel onduidelijk of iedereen mag blijven of niet, reorganisatie,...Ik weet dus eigenlijk zelf niet of ik nog werk heb na 21 oktober. We'll see, ondertussen verdien ik hier toch mijnen boterham.

Dan onze Griekse voetbalcoach. Had al gemeld dat hij zijn eigen business kaartjes had van Soccer Manager, blijkbaar is daar toch iets van aan. In onze ploeg speelt een 15-jarig zwartje mee en die kan ballen zoals ik nog niemand heb zien ballen. Echt ongelooflijk. Onze Griek is daar vorige maand mee naar Engeland geweest om hem te laten testen bij Everton. En geloof mij, hij zou daar zeker niet mis staan. Nu is hij aan het proberen om hem te laten testen bij Ajax.
En of hij zijn soccerding serieus neemt, hij wil ons vanaf mei laten meespelen in de USL Premier Development League dus voetbal spelen in de staten Illinois, Indiana, Ohio, Michigan en Ontario Canada. Volgens hem is het niveau niet zo hoog (hij wil dus in het eerste jaar onmiddellijk promoveren) en de club betaalt voor de vluchten naar de verschillende steden. Mij niet gelaten natuurlijk, hoe meer ik hier zie, hoe beter!

Geen opmerkingen: